• (iOS) Jungle Marble Blast podvádí větší výdrž

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jungle Marble Blast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jungle Marble Blast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ podvádí větší výdrž ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jungle Marble Blast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Není to hra, pokud ji chcete hrát, není to hra dovedností. Většinu úrovní je NEMOŽNÉ projít, musíte utratit peníze, abyste je prošli, je to šílené. Bere to zábavu, pokud ano.

    Jak jej odemknout, že vám dá míč, který nepotřebujete, vždy vám dá míč, který není, nepotřebujete a pokusíte se ho odhodit a skončí na špatném místě, kterému se říká podvádění

    Od změny grafiky již nemohu získat zdarma pomáhá sledováním videí. Videa se nepřehrají. Budu odinstalovat.

    Baví

    Reklama po každé úrovni je směšná.

    Docela skvělá hra, ale přál bych si, abyste většinu času nemuseli používat power up k získání tří hvězdiček. Některé hry mají větší štěstí než jiné, protože se zdá, že barvy pracují proti vám. Tři nebo více komb je velmi těžké získat

    Snažil jsem se to ztišit pomocí ovládacích prvků ve hře, ale hudba nikdy nepřestala a musela jsem ztišit moje média na mém zařízení

    Zatím je vše dobré. Tato hra je výzva, ale moc se mi líbí.

    Hra mě baví a jsem velmi vděčný za to, jak málo reklam je zde. Reklamy jsou zhoubou mé existence pro mobilní hry.

    Jungle Marble Blast Diverse ayz

    Reklamy.. inzeráty... REKLAMY.... SMÍČKY množství inzerátů. Hra nestojí za to, aby seděla přes tolik reklam

    Jsem tak zklamaný. Hra se mi líbila - hraje se už dlouho. Teď mám jen polovinu životů, které jsem si vybudoval, než se řekne, že jsem pryč. Také to jednou nebo dvakrát zamrzne při každém hraní. Už to ani nestojí za to.

    Milujte hru, ale po vyskakovacích oknech na úrovni 19...zamrzne. Musí se zavřít a znovu otevřít...dráždí. Jsem máma 3 malých kluků. Když mám pár minut na hraní hry, potřebuji, aby to fungovalo. Odinstalování...

    Není šťastná!! Miluji tuto hru, ALE na úrovni 195, pokaždé, když se přiblížím k jejímu překonání, hra zamrzne!! Nikdy neselže!!

    Skvělá hra, ale nemohl jsem si ji nechat, protože byla příliš vzrušující. Všechny mé hry jsou terapií pro relaxaci.

    Opravdu zábavná hra, ale tok hry je shazován všemi doplňky... mezi každou úrovní.

    příliš mnoho reklam. Koupil jsem si věc 0,99 $, protože bylo napsáno "zakoupením jakéhokoli balíčku se navždy zbavíte reklam!". pokaždé, když restartuji úroveň, objeví se přidání. a 30 sekund dlouhé reklamy. to je směšné. úplně nestojí za to.

    HRA JE PROSTĚ V POŘÁDKU, ALE REKLAMY S NAHÝMI ŽENAMI JSOU HNUSNÉ! ZABLOKOVALY JSEM A NAHLÁSIL JSEM REKLAMY JAKO NEVHODNÉ, ALE STÁLE VYskakují A NYNÍ NENÍ JAK ZABLOKOVAT ANI NAHLÁSIT! TYTO HRY HRAJÍ DĚTI, KTERÉ NEMUSÍ VIDÍT REKLAMY S NAHÝMI ŽENAMI A OBSAH PRO DOSPĚLÉ!!! ODINSTALOVÁNÍ A NAHLÁŠENÍ TÉTO APLIKACE GOOGLU!!

    Tato hra je úžasná, zábavné. Reklamy v této hře jsou většinou volitelné, což je důvod pro 5 hvězdiček!!!!!

    Je to úžasné, ale mám problém, že musím vymazat data pro tuto hru falešným.. Všechny boostery, které ve hře mám, šly nahoru..!! Zpět na 0, pokud můžete tento problém vyřešit. Thx..

    Musím říct, že je to dobře strukturovaná hra. Líbí se mi i grafika

    Od poslední aktualizace funguje „zdarma“ se sledováním reklamy jen sporadicky. Když nepracuje, přeruší celý. Opravdu opravdu otravné!!!

    Hra se příliš často pozastavuje. Nenechte se odměnit poté, co přidá. Hra začne bez důvodu znovu. Míč střílet v libovolném směru bez důvodu hra naštve

    Je to z velké části dobrá hra, ale bezplatná otočení vysávají vše, co dávají, jsou kapky vody a není na co je použít

    Levný rip off Zuma a nemůžete se dostat přes první úroveň, protože je blokován hloupým facebookovým přidáním. Možná by zde byla dobrá lekce trocha originality

    Jungle Marble Blast የተለመደ bas

    Jungle Marble Blast Dažādas spēles skjn

    Je to horší a horší. Po úrovni 1200 jde věc příliš tvrdě a hra není tak zábavná a příjemná jako na začátku. Vaše bezplatné opakování hry není vždy/často poskytováno (i když tomu tak bylo vždy); je k dispozici velmi málo pomocných míčů a rychlost je příliš vysoká. A reklama 30 je příliš dlouhá! Píšu sem, protože hra je pěkná a chci jí dát šanci (doufám, že ji někdo vylepší).

    Zábavná hra. Desky vypadaly stejně. Musí to být trochu náročnější.

    Velmi zábavná hra! Miluji zvukové efekty a hudbu. Pokaždé, když vypustíte míč, zní to jako rozbití skla!

    Líbí se mi ta hra, 4 hvězdičky, ALE NENÁVIDÍM WAAAAY 2 MNOHO REKLAMY. TAK VÍCE ČASU Strávíte sledováním reklam než hraním her! TAK MUSÍM KONČÍT, NUDA, DRÁŽDIVO!

    Tyto hry se den ode dne zhoršují a vždy se zaseknou a zastaví se samy.. můžete tuto hru vylepšit ještě lépe, prosím, protože se mi tato hra velmi líbí...

    Jak dlouho mě nenecháš projít levelem??? A co je to s odměnou za kapku vody??!! Smažte to, potřebujeme pořádné odměny jako předtím!

    Bezvadná hra. Je to předělávka staré hry Zuna (nebo nějaké jméno). Pro tablet to dělá na šířku! Jednoduchý mechanismus střelby. Režimy zesílení jsou trochu záhadné a je těžké je rychle získat. Ale zbytek je hladký a zatím je každá úroveň o něco těžší než předchozí. Kreslení obrazovky je rychlé, velmi citlivé, bez zpoždění, pěkná fyzika míče - pěkná hra.

    úrovně jsou velmi náročné, nepřipojil jsem to k facebooku, ztratil jsem veškerou svou akumulaci vylepšení a hvězd, úroveň 165

    Dragons: Rise of Berk Simulácie aqja

    Výbuch mramoru v džungli je opravdu VÝBUCH!!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :